Головна » 2017 » Березень » 10 » Бінарний урок розвитку зв’язного мовлення вчителя класовода та вчителя-логопеда на тему «Допомога тваринам взимку»
12:01
Бінарний урок розвитку зв’язного мовлення вчителя класовода та вчителя-логопеда на тему «Допомога тваринам взимку»

 

Бінарний урок - творчість двох педагогів, яка переростає в творчий процес у дітей. Саме з цією метою молоді вчителі Новоселицької гімназії впроваджують інтегровані уроки з різних предметів. Використовуючи різноманітні види діяльності на уроках, що дає можливість педагогам підтримувати увагу учнів, дозволяє говорити про виховний, навчально - розвиваючий та корекційний ефект. Такий урок провели класний керівник 2-А класу Унгурян І.О. та вчитель-логопед Арсеній Н. на тему: «Допомога тваринам взимку». Метою уроку було навчити учнів складати зв'язну розповідь за серією малюнків та опорними словами, правильно вживати в розповіді власні та загальні іменники; розвивати зв'язне мовлення, збагачувати словниковий запас, розвивати артикуляційний апарат, мовленнєве дихання, дрібну моторику рук, покращити логічне мислення, виховувати любов до природи, охайність. Учні із задоволенням виконували цікаві види завдань: артикуляційну гімнастику, дихальні вправи, вправи на фонетико-фонематичне сприймання, відгадували загадки, складали речення з словами-відгадками, вивчили віршик з використанням методу ейдетики (метод невербальних асоціацій для вивчення віршів напам'ять, який дав змогу розвинути зорову пам'ять та фантазію), працювали з індивідуальними картками, склали та записали невеличкий твір на тему: «Як допомогти тваринам взимку?». Під час уроку вчителі виправляли, розбирали та аналізували допущені помилки в усному та писемному мовленні; спонукали до повних відповідей (не допускали, щоб відповідь обмежувалася одним чи двома словами); вислуховували відповідь до кінця; формували словесно-логічне мислення (допомагали учням правильно будувати речення і відповідь з дотриманням послідовності слів у реченні, речень у відповіді).Такий урок створив оптимальні умови для розвитку мислення, розвиваючи логічність, гнучкість, критичність. Сприяв розвитку системного світогляду, гармонізації особистості учнів. Підвищив потенціал дітей, спонукав до осмислення і знаходженню причинно-наслідкових зв'язків, до розвитку мовлення, логіки, мислення, комунікативних здібностей. Збільшив мотивацію у навчанні, допоміг активізувати, як корекційну так і пізнавальну діяльність дітей, сприяє розвитку творчості.Після закінчення уроку було проведено екскурсію до саду Новоселицької гімназії і учні встановили годівничку для птахів.Вчителі та учні, наприкінці уроку, зробили висновок, що проведення бінарного уроку – це нестандартно та захоплююче .
Класний керівник 2-А класу І.О. Унгурян

вчитель-логопед Н.М. Арсеній

більше фото тут: https://vk.com/album-66686496_242847793

Категорія: Навчальний процес | Переглядів: 87 | Додав: serj2993
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]