Головна » 2017 » Квітень » 27 » Проект з екологічного виховання «Заповідні території України»
23:22
Проект з екологічного виховання «Заповідні території України»

На початку 2016-2017 навчального року учні 6-Б класу Новоселицької гімназії в рамках загальношкільного проекту «Крок до зірок» розпочали працювати над  власним класним проектом з екологічного виховання «Здорове довкілля-справа кожного». Перший етап об’єднав учнів над міні-проектом «Опалого листя таємниці…».  Другим етапом стала робота над міні-проектом  «Заповідні територій України». Обрали цю тему тому, що людина свідомо впливає на живу природу, однак часто буває і так, що, забезпечуючи сприятливі умови для існування одних живих організмів, вона знищує інші. Прикро, але в останні сторіччя посилився негативний вплив людини на живу природу. Так, приблизно за 300 років на Землі безповоротно зникли сотні видів рослин і тварин ще більше їх перебуває на межі зникнення. Охороняти природу - означає створювати сприятливі умови для існування живих істот і запобігати їхньому знищенню, не вилучати з природи більше, ніж може відновитися природним шляхом. Тому, учні 6-Б класу разом із вчителем біології та класним керівником Я.В. Дисар поставили собі за мету дізнатися про тваринний та рослинний світ, який необхідно оберігати, опрацювати наукові видання, скласти перелік заходів, які допоможуть зберегти і збільшити чисельність організмів з Червоної книги, виховати екологічну свідомість.

        У реалізації проекту прийняло участь 23 учня 6-Б класу, батьки та класний керівник. Основний обсяг робіт над проектом здійснювався засобами ІКТ в мережі інтернет для отримання потрібної інформації.

        У ході роботи над проектом, що тривав з березня по квітень 2017 року, діти мали змогу долучитися до пошукової роботи.

        Із цікавістю учні об’єднувались в  групи та визначали завдання. «Екологи» дізналися про заповідники, які існують на території України, визначили основні заходи, що здійснюються для збереження, відтворення, і раціонального використання природніх багатств, розробили інформаційний лист про п'ять найвідоміших заповідників України.

       Творча група «Біологи» знайшли інформацію про заказники, що створені на території рідного краю, здійснили опис складу рослин та тварин, які охороняються законом України. «Екологи» дізналися про національні та природні парки України, підібрали інформацію про найцікавіші природні парки, створили карту-маршрут місцерозташування заповідних територій України. «Натуралісти» опрацювали матеріали про створення Червоної книги України, опанували інформацію «Чому Червону книгу України називають книгою тривоги та надії», здійснили фотодослідження зникаючої флори та фауни України.

        Підсумками роботи учнів над проектом стали: створення презентації «Заповідники України», пам'ятки «Бережіть природу» (для веб-інформування), фотозбірки рідкісних тварин та рослин заповідників; укладено  збірник «Заказники природніх територій України», фотоальбом рослинного та тваринного світу заказників України; створено буклет «Екологічними стежками природніх парків України», постер «Завітайте до національних, природніх парків України», довідник «Сторінками флори та фауни Червоної книги України».

        Діяльність  груп учнів за напрямками презентувалась на позакласному заході «Вчимося жити, допомагаючи природі». Наприкінці  заходу учні мали змогу оцінити один одного та поділитись своїми враженнями від проекту.

 

Я.В. Дисар, класний керівник 6-Б класу 

Категорія: Виховний простір | Переглядів: 370 | Додав: serj2993
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]